Ripped jeans & leather jacket

08:50


Hello everyone!

Here's my new post. Today I wore this casual outfit, ripped jeans from Zara, black leather jacket from Stradivarius, shirt and black boots. My details for today's outfit were golden watch and leather bag from Accessorize! (I'm in love with that bag, and as you may noticed already I wear it with almost everything!) 

I hope you like it! 'Till the next post,
-D.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bok svima! 

Tu je i moj novi post. Danas sam nosila poprilično casual kombinaciju, poderane hlače iz Zare, crnu kožnu jaknu iz Stradivariusa, košulju i crne čizme aka marte. Današnji detalji su mi bili zlatni sat i kožni ruksak iz Accessorize-a. (Zaljubljena sam u taj ruksak, i kao što ste dosada mogli primijetiti, nosim ga na gotovo sve!) 

Nadam se da vam se današnji post sviđa, do sljedećeg posta,
-D.










Photos taken by: ERNA

FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images