Christmas outfit!

11:21


Bok svima! 


Sretan Vam i blagoslovljen Božić, dragi moji! Nadam se da svi uživate u druženju s najmilijima i da se lijepo provodite. Ovo su mi definitivno najdraži dani u godini (bili bi još ljepši uz snijeg, tj. da smo ima bijeli Božić, no eto.).
Danas mi je baš dan za haljinu (nije bilo hladno, bilo je zapravo poprilično ugodno) tako da sam se odlučila na 'slojevitu kombinaciju'. Uvijek mi je bila želja imati božićni džemper tako da sam si konačno našla jedan iz C&A. Jako sam zadovoljna s njim jer je vrlo jednostavan, a opet u duhu Božića. Ispod džempera sam obukla kariranu zeleno-crvenu košulju iz H&M-a, a ispod svega toga, bijelu jednostavnu haljinu iz Bershke. Kao što rekoh, slojevita kombinacija, haha. Uz to sam kombinirala jednostavnu crnu torbicu i potpetice iz H&M-a. (To su mi bile prve high heels!)
Uz to, nisam uložila puno truda u frizuru, ali sam se poigrala s crvenom vrpcom i zelenom gumicom i kreirala mašnicu. Mašnice i točkice su definitivno veliki dio moje garderobe!
Nadam se da vam se svidio post, možda sam vam dala i poneku ideju za vaše buduće božićne kombinacije!
Do sljedećeg posta,
-D.

Hello everyone!


Merry Christmas, my lovely people! I hope you are spending and having a good time with your loved ones. These are definitely my favorite days of the year (would be even more beautiful with the snow, but there you go.).
Today was for me ''the dress day'' (it was not cold, it was actually quite pleasant) so I decided to layer combination. It was always  my wish to have a christmas sweater so I've finally found one from C&A.  I am very pleased with it because it is very simple, and yet in the spirit of Christmas. Under the sweater I wore a plaid green and red shirt from H&M, and underneath it all, a simple white dress from Bershka. As I said, layered combination, haha. With that, I combined a simple black purse and heels from H&M. (These were my first high heels!)
In addition, I haven't spent a lot of effort into my hair, but I played with a red ribbon and a green rubber band and created bow. Bows and dots are definitely a big part of my wardrobe!
I hope you liked the post, maybe I gave you few ideas for your future Christmas combinations!
Until next post,
-D.














                                                            
   Photos taken by: ERNA

FOLLOW ME ON:



You Might Also Like

2 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images