Light as a feather!

08:34


Bok svima!

Današnji dan bio je poprilično lijep! Nakon posjeta krojačici u vezi moje maturalne haljine (jedva čekam da vam ju pokažem!) odlučila sam prošetati se. Dan je bio divan, sunce je sijalo i kao da je sve poručivalo: 'Proljeće je tu!' (Iako je još uvijek zima). Tako da sam današnji dan iskoristila za objavu novog posta. 
Moram biti iskrena s vama i reći vam da mi je ovo definitivno jedan od dražih postova. Sve ih volim, ali mi je ovaj posebno drag :)  
Danas sam nosila slojevitu kombinaciju! Plava košulja s bijelim detaljima je iz STRADIVARIUS-a, beige tunika je iz H&M-a, kaput je iz ZARE, a torbica i čizme su rađeni po narudžbi. Uz sve to, outfit sam osvježila beige naočalama sa E-BAY-a. 
Do sljedećeg posta, 
-D. 

Hello everyone! 

Today was quite a nice day! After visiting the taylor  (my prom dress will soon be done and I can't wait to show it to you!), I decided to take a walk. The day was wonderful, the sun was shining and I got a feeling like it was spring (Although it is still winter). So I used the day to publish a new post.
I have to be honest with you and tell you that  this is definitely one of my favorite posts. I love them all, but I find this particularly dear :)
Today I wore a layered combination! Blue shirt with white details from STRADIVARIUS, a beige tunic is from H&M, the coat is from ZARA, a purse and boots are custom made. In addition, I wore beige glasses from E-BAY.
Until next post,
-D.














   Photos taken by: ERNA

FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Predivan je kaput i cijela kombinacija naravno! Može link za naočale?

    http://djevojkaodmode.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Naravno: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Retro-Vintage-Oversized-Cats-Eye-Sunglasses-Round-Black-Unisex-Designer-/271530746381?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f387e620d

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images