#2 post with Daisy Elegant: HNK

15:05


Hello everyone!

Long time no see! It's been wild I must say. My school is over! New period of my life will soon begin, college! I'm happy and in the same time terrified. I have still few important exams left and then it will all be over. 

So, here is second collaboration post with DAISY ELEGANT! Hopefully, there will be more of them. In this post I was wearing a bit different outfit. It really suits my personality and artistic side of me. I combined dots with two-coloured blouse and pants with houndstooth pattern (although you can't really see it, I'm afraid). 

Iva was wearing beautiful outfit with neutral pink colours! I really liked it! Check her blog for more! 

Until the next post,
-D.

Bok svima!

Dugo se nismo vidjeli! Bilo je ludo! Kako sam ove godine maturantica (iako ni sama još ne vjerujem), završilo je moje gimnazijsko obrazovanje. No, tu je još matura i prijemni i tek tada, kada sve to završi, moći ću se opustiti. Iskreno, uzbuđena sam zbog faksa, no i prestrašena. Nadam se da će sve proći u redu i da ću upisati željeni fakultet, a to je arhitektura! Držite fige, ljudi! 

Napokon je tu i drugi post koji sam napravila u suradnji s mojom dragom DAISY ELEGANT! Nadam se da će ih biti još puno!  U ovom postu, nosila sam malo drugačiju kombinaciju. No upravo ova kombinacija odgovara mojoj osobnosti i onom dijelu mene koji naginje na umjetničku stranu. Kombinirala sam točkice, dvobojnu košulju i hlače s houndstooth uzorkom (iako se na slikama baš i ne vidi, nažalost)! 

Iva je nosila predivnu kombinaciju s neutralnim ružičastim tonovima! Obožavam taj outfit. Posjetite njen blog za više informacija! 

Do sljedećeg posta,
-D.

MY OUTFIT:  

Pants: ZARA
 Blouse: Bershka
Cardigan: Mango
Boots: Deichmann
Sunglasses: E-Bay












 

 Photos taken by: ANTONIO

FOLLOW ME ON:

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images