BipaFashion.hr: eNVy Room show

09:25

eNVy Room fashion show

Jučer sam prisustvovala prvoj reviji Bipafashion.hr-a, eNVy Room! Dobro je poznato da su mi najdraži dizajneri upravo dvojac iz eNVy Rooma. Uzbuđeno sam čekala početak revije i predstavljanje njihove nove kolekcije. 

Kako sam malo uranila (što inače i nije moja osobina), stigla sam nabaciti koju fotku. U ovom postu vam prvenstveno donosim moj outfit jer mi fotke revije nisu baš uspijele. Ako želite vidjeti njihovu novu kolekciju, kliknite na link za video: KLIKNI OVDJE

Jučer sam se odlučila za ''udobni minimalizam''. Crne kožne hlače (gle čuda), bijela košulja i oversized sivi kaput upotpunjeni sa tankom maramom su bili moj izbor večeri. 

Ono što mi je posebno bilo drago je okupljanje nas bloggera na jednom mjestu. Kako to obično biva, uz druženje je pala i kava, a i poneki selfie. Cure su predivne! 

Također, možete me followati na snapchatu i pratiti sa mnom ove revije, Moj snapchat je: dora_dii

Za info o tome gdje sam ugrabila pojedine komade outfita, scrollaj dolje! :)

Do sljedećeg posta, 
vaša D.




Yesterday I attended the first fashion show by eNVy Room of Bipafashion.hr event! It is well known that my favorite designers are the duo from eNVy Room . I was so excited of their new collection. I got there a little bit early (which is not very usual for me), so I used that time to take a few photos. This post is basically an outfit post because my photos of the show are not very good (I really do not know what happened so I decided not to put them). If you want to see their new collection, here's a video: CLICK HERE I decided to go for ''comfortable minimalism''. Black leather pants (what a surprise) , white shirt and oversized gray coat with a thin scarf were my choice for the event. What I liked the most was gathering of us, bloggers, in one place. Our 'after party' was a coffee and chatting. Those girls are amazing!

You can also follow me on snapchat & watch with me these fashion shows. My snapchat is: dora_dii For info about where I got individual pieces of my outfit, scroll down! :)
Until the next post , Your D.







 MY OUTFIT:
Blouse: H&M
Boots: H&M
Coat: New Yorker
Backpack: Mala Radnja Dizajna, #urbanedition
Scarf: Zara
Ring: designer
Watch: Cartier
Pants: Zara 


You Might Also Like

1 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images